14 Mart 2011 Pazartesi

Filmlerle bütünleşik hayatım

Benim de hayallerim. Özellikle yapmak istediğim şeyleri bir filmde izlediğim de ya da hissettiklerimi yansıtıyorsa bir film; ondan hem nefret ediyor, hem de bağlanıyorum. Into the Wild ve Donnie Darko'dan bu aralar nefret ediyorum misal. Taxi Driver ise nedense pek bir seviyorum, Travis'le tek alakam umut dolu olmamız, ama bu kalın umudun ufak bir dokunuşla kırılabilmesi. Hayır, "born of a supervillain" modunda değilim.





Bazen de kimi filmleri birbirine katıp anılar canlandırıyorum aklımda. Misal Lost in Translation ile karışık Easy Rider. Lan!




Ya bir de bir Misfits beşlisi gibi arkadaş ortamım olmasını istiyorum ben. Hem birbirimizden nefret edelim, hem sevelim. Zamanla gelişelim falan. Nathan tiplemesine "prick" diyelim, panty sniffer olayım ben. Ahahaha



Blog iyi yatmış yalnız, biraz canlansın istedim.

Biterken çalmaktaydı: Opeth - Windowpane

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder